Dags att sova eller (?)

- Gäsp - dax åh krama kudden (och Robban) snart känner jag. Har haft djävulsk huvudvärk hela dagen så ska bli skönt å sova och hoppas på att den är borta när jag vaknar. Imorgon blir det medelpass kl 12 , sedan hem å duscha och fixa till mig , vila en stund och på kvällen ska vi ju som tidigare nämnts hem till Mli & Isen : )

Idag har det inte hänt så mycket , vi har varit på himpafältet med vidde å busat , gjort hemmagjord pizza - skitgod ; ) och så har jag klippt min bror - haha. Fattar fortfarande inte att han bad mig om det ;O det var ju bara lite i nacken men ändå. Han litade inte på sin flickvän sa han , men om jag vore han så skulle jag f*n inte ha litat på mig heller :b men roligt var det iaf och nöjd blidde han..

Justä , vi åker förhoppningsvis till Vilhelmina V 44 ons-sön. Jag hoppas det blir så nu. Skulle vara jättekul att få träffa min bror å alla igen. Det är nästan exakt 1 år sedan nu som vi sågs för första gången. Det var i okt förra året ju , och så var vi där i dec igen å firade jul : ) miss them!

Nehepp , nu ska vi ut med vidde en sista sväng , Sleep tight pluttisar..



En till bild på vidde, nästan likadan som förra men inte riktigt ; )


Kommentarer
Postat av: Candra

Hes just as cute on this one =D <3

2009-10-17 @ 20:09:08
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0