bättre å bättre ; )

Oooow, sitter ner gosad i soffan med älskling nu. Kom hem för typ 1 timme sen. Träningen gick väldigt bra idag , känns som att jag orkar mer å mer. Efter medelpasset som btw är väldigt tufft på onsdagar kl 18:15 för er som är intresserade , tjejen som har det är grym och det är en j-a fart på henne , men efter det så blev det iaf danspass - denna gång hängde man med lite mer men det krävs fler ggr , men det är jätteroligt man står verkligen med ett leende på läpparna hela tiden : ) när jag kom hem tvingade jag i mig en skål med havregrynsgröt med skivad banan i , inte så gott asso - men jag ska lära mig äta just h a v r e g r y n s g r ö t : )

På spårvagnen hem förut fick jag för mig att det var torsdag idag å blev jättelycklig för att jag tänkte att det är Inlåst (programmet ni vet?). Men till min besvikelse så är det ju faktiskt bara onsdag :P men denna vecka har gått fort , snart är det freeedagsmyys - igen ; )

Aja , inatt hoppas jag att vidde sover , så att jag också kan få sova (?) Btw, Jenny: Känns skönt åh höra att det inte är vidde det är "fel" på eller vad man ska säga , att det finns/funnits fler med samma problem. Men vad gjorde du då , fortsatte du springa ut dessa knasiga tider på dygnet? Förstår bara inte varför han trotsar såhär på nätterna , på dagarna är det ju inga problem. Men som sagt , jag hoppas du har rätt och att det går över! : )


Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp, det stämmer ;). Hitta dig via Candra! Uch lät jag som en besserwisse förut?

2009-10-21 @ 22:29:16
Postat av: Jenny

Nu såg jag att du undrat hur vi gjorde. Ska jag va helt ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg, lr så va det helt enkelt så att min söta pojkvän sprang med honom ;). Jag vet bara att rätt som det va så sov han hela natten...

2009-10-21 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0