Åh där stod jag med boobsen i vädret!

Börjar med att tycka till om gårdagen - Det var jättetrevligt å mysigt hemma hos fam Dahlberg / Montana : ) vi käkade gott , drack lite vin / öl , tittade på idol (lite tråkigt att camilla åkte faktiskt , även om jag inte tycker att hon är bäst så är hon faktiskt bättre än tex Niclas). Vi började spela ett jätteroligt sällskapsspel också som hette typ "Hysteriskt" ? Men vi kom av oss lite och spelade inte klart , så det får vi absolut göra snart tycker jag : ) Åh Mli´s mage blir bara större å större , igår fick vi både se och känna hur den lilla vildingen for runt i magen. Så himla häftig , nu är det inte långt kvar tills familjen utökas ytterligare : ) - Jag hoppas på en pojke! : )

Idag har vi inte gjort mycket alls , mamma sov ju här så jag gick upp en sväng med henne vid typ 7 imorse. Alla djur i detta hus var som galna å for runt å hade sig så jag kunde ändå inte sova. Men när hon åkte till jobbet kröp jag ner hos min plutt igen och somnade om till halv 12 typ :P

Nu håller vi på med maten , det blir en lugn kväll hemma bara. Justä , höll på att skratta ihjäl mig förut. Vi stod i hallen å klädde på oss för att gå till affären , vidar blev som galen å trodde att han skulle få följa med (vilket han inte skulle). Så han stod å hoppa på mig , och idag har jag en tubtopp på mig utan nånting under (det brukar man ju liksom inte ha under en tubtopp). Hundf*an hänger sig längst ned i toppen och helt plötsligt sitter hela toppen under brösten - haha , där stod jag med boobsen i vädret å jag å robban höll på att skratta ihjäl oss xD får väl vara glad att det hände utan ngn större publik hehe..




Kommentarer
Postat av: Candra

Btw.

Nej, jag har verkligen inte tid för att träna, jag har inte ens tid att sova längre C(= (nästan bokstavligt talat) Sugigt men så äre! :D

Borde ta o ses snart med :)

2009-10-17 @ 20:14:21
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0