when ur sad , Im sad..

Tudilu sötnosar! Idag har jag inte gjort ett smack , låg å vred å vände från klockan 6-9 imorse typ, dels för att jag trodde jag skulle bli inringd på jobb och dels för att det asfalterade precis utanför vårt sovrumsfönster. Behöver jag säga att det var ett j-a liv? Hela sängen vibrerade fan och det luktade asfalt i hela lägenheten! Efter en stund somnade jag iaf om och ingen förskola ville ha mig today! Men i eftermiddags ringde de , så jag ska jobba imorgon och på fredag på en förskola i Eneby : ) skönt å få lite framförhållning så slipper jag ligga å snurra imorgonbitti! Hoppas det går lika bra imorgon - skönt å få vara på samma ställe i 2 dagar iaf :$

Sitter å gluttar lite på Riverside i SVTPlay , vad är det för program eg? Kim från Andra Avenyn är ju med så jag trodde typ det hade med AA å göra men av det jag sett så verkar det inte så. Riktig B-serie men det lyckas jag ju alltid fastna för. Jobbigt bara att ett avsnitt bara är ca 6 min, men jag har typ 50 avsnitt å se iaf ^^,

Nähe, om en stund är det Greys Anatomy - roligare än så blir tyvärr inte denna ljuvliga onsdag! Fick mess av Mli förut (jag trodde för några sekunder att bebis hade tittat ut men icke). Alicia var sugen på att "leka med robban å zäta" å Isen ville (försöka) spöa Robban i Nhl. Så på lördag ska vi ses om inte Mli ligger å föder förståss!

Mamms , jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med...

2009-11-27 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0