Uppe tidigt - gäsp!

Usch vad jobbigt nervös jag är nu =| trodde inte jag skulle bli det men jag är faktiskt sådär jobbigt nervös. Nästan så jag mår lite illa. Jag vill bara att första dagen ska vara över å att den gått kanoners ( : phuu.

Och så undrar jag varför man alltid är så djävulskt trött på mornarna då man måste gå upp för att man ska jobba, på möte eller ngt annat viktigt? Då är jag liksom alltid sjukt trött å vill bara få somna om direkt när klockan ringer. Men om man inte har ngt att passa å får sova hur länge man vill , ja då är man alltid sjukt pigg istället! Iofs, senaste tiden har jag ju sovit till närmare 12 men det hör inte till vanligheterna! Kooonstigt..

Ska snart äta lite frukost - way to early eg! Sedan ska jag fixa till mig lite å sen måste jag ned i källaren å leta efter mitt vind/regn-ställ. Kan ju vara bra å ha om vi ska vara ute å leka hms..

Aja vi hörs senare när jag kommer hem å btw , katterna och hunden sov inatt - tack gud? typ! Hector låg tätt tätt intill mig å kurra hela natten typ. Atlas på min andra sida, myspys!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag förstår det :)

Vi lämnade bort honom för vi gjorde slut och flyttade hem igen. och vi här hemma kunde inta ha 3 hundar, och robin kunde inte ta hand om han själv..

2009-11-24 @ 14:56:43
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag förstår det :)

Vi lämnade bort honom för vi gjorde slut och flyttade hem igen. och vi här hemma kunde inta ha 3 hundar, och robin kunde inte ta hand om han själv..

2009-11-24 @ 14:56:47
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0