Ullared here we come , snart iaf : )

Det blidde ingen mer träning idag än det lilla jag testade på under gyminstruktionen. Känner mig inte helt frisk , är fortfarande förkyld (blev det precis innan vi åkte till Vilhelmina) och så har jag haft irriternade huvudvärk hela dagen , lite bättre nu : ) men jag struntade i träningen idag iallafall. Huvudvärk asso , det är ngt jag lider av nästan dagligen. Jag skulle kanske kunna dricka lite mer för att motverka det men annars vetefan vad det beror på. Dålig syn (?) hade inte det sist jag kollade men det kan ju förändras så kanske borde kolla upp det..

Vi var nyss å handla lite till matsäcken imorgon , vi åker ju till Ullared : ) wii. Carro hämtar oss 5.15 och 6.00 går bussen från klockaretorpet. Jag hoppas vi hittar en massa roligt att shoppa! På tal om Ullared så börjar det programmet på Tv precis just nu :b älskade R köpte finfina blommor till mig i affären också ♥

Nehepp nu blir det lite tv-tittande , får se om jag orkar lägga upp korten från V också..

Skaplig fyllebild på mig med en godisrem runt skallen xD omg!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, tack : D

2009-11-02 @ 23:14:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: moren

hoppas ni hittar en massa kul!

2009-11-03 @ 15:15:21
Postat av: sandra

hah söt du var på bilden :)

ÅÅÅÅH vill också till ullared ;p hare så kul där hehe

2009-11-03 @ 19:22:23
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0