Tjutit 20 ggr idag , typ?

Ikväll kommer de första som ska titta på katterna och ja , jag ska låta dem titta. Om de är till salu har jag sjuk ångest över. Jag tjuter såfort jag ser dem , rör dem eller bara de tittar på mig. Känner mig som en j-a svikare! Och jag tvivlar bara mer å mer på att sälja dem nu. Robban å jag låg å diskutera för-och nackdelar igår. Det blir inte mkt fördelar med att sälja dem så varför eg? Ja , visst det känns som det är lite mkt här hemma just nu, 2 katter en orm och en liten hund som fortfarande har idiotsaker för sig som att lyfta på benet inne emellanåt. MEN jag älskar att ha djur runtomkring mig. Och jag ÄLSKAR mina djur! Mina katter som är de mest översociala och gosiga som jag någonsin träffat. Mina fina killar som till och med Carro älskar fast hon eg hatar katter...

Imorgon halv 12 ska de lämnas hos vet för kastrering. Sedan ska jag hämta hem dem , pyssla om dem och se vad jag känner då och beslutar mig för!

Att det kan vara så svårt och göra så ont : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0