Tiden läker alla sår , eller?

Vad söta ni är Candra å Verro , som nämner älskade A i era bloggar osv. Och tack för alla söta mess å kommentarer. Det värmer i hjärtat..

Har haft hemsk huvudvärk enda sen i söndags , kanske inte så konstigt iofs, har väl aldrig gråtit såhär mycket och jag får nästan alltid huvudvärk av att gråta. Det är nästan som migrän men förtillfället är det lite bättre . Vi tog en promenad till Grizzly förut å köpte mat till vidde och en leksak till Atlas. Numera är det inte bara jobbigt att lämna vidar ensam. Ne , nu mår man dåligt när jag , R och vidde går nånstans å lämnar katten själv : ( han bara sitter å tittar på en. Annars så verkar han väl må rätt okey , han äter å dricker å går på lådan som han ska. Lite mer sällskapssjuk verkar han vara. Han sover mellan mig å robban nästan hela nätterna , när jag badar ligger han på handuken nedanför badkaret i tittar på mig : ) (han har även upptäckt att det går att spola på toaletten , han är inte långt ifrån att kunna dra upp den där grejen å spola själv nu haha). Nu ligger han brevid mig i soffan å sussar. Jag hoppas att han mår bra min lilla kille. Och jag hoppas att A har det bra,  vart han nu än befinner sig! ♥

Har inget hört om obduktionen än , den blev ju uppskjuten tills idag och skulle göras på fm. Vill inte ringa å tjata men snart tänker jag skicka ett mess. Har han sagt en sak , ändrat sig en gång och sagt att han ska höra av sig idag så får han faktiskt göra det. Jag har knappt svarat i min mobil när den ringt på 2 dar för att jag väntar samtal från veterinären. Jag hatar dessutom att vänta!

Vissa stunder känner jag mig starkare , men nästa sekund bryter jag ihop igen! Att se R ledsen är också sjukt jobbigt! Det känns inte så nu , men tiden läker väl alla sår - så småning om..

Akilles ♥


Spola?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0