Söndag - julpynt och mys : )

Redan söndag , guu vad fort helgerna går även fast man inte gör ngt speciellt! Jag hoppas på en rolig vecka med mkt jobb å trevliga ställen! Får se om jag blir inringd imorgon?

Vi har precis julpyntat lite, inget överdrivet men vi har satt upp lite stjärnor i fönstrena, plockat fram lite tomtar å satt upp julgardiner i köket! Det blev lite mysigt faktiskt : ) Ikväll när mamma kommer efter jobbet ska vi käka middag å sen har vi laddat upp med pepparkakor å glögg (förra årets smak som var blåbär). Vi drack den aldrig förra året för att varken jag el robban är spec förtjusta i glögg - det är bara ngn sorts mysfaktor med glögglukten å allt + att det är gott å äta russina å mandlarna ; )

Herregud vilka humörsvängningar jag har just nu, jag blir galet lack när saker inte går som det borde. Min stubin är alltso mycket kortare än den brukar å jag vet inte riktigt varför. Som förut när vi skulle sätta upp julgardinerna, då var gardinfästena helt lösa å det gick inte bara skruva åt dem för jag testa, så jag blev så förbannad att jag drog loss hela fästet å kvar fanns 2 enorma hål :O Oops! Robban skrattade åt mig å undra vad jag höll på med medan jag bara gapade å gormade! Tillslut fick vi till det iaf. Aja TTYL..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0