Ni kanske inte kan förstå , att 2 katter kan betyda så mycket!

Nu har folket varit här å tittat på katterna. Katterna var som vanligt jättepå och gosiga - kärlek vid första ögonkastet från deras sida kändes det som. Så ja , det blir väl så - att de får bli deras nya ägare : ( känns fortfarande skit , har gråtit hur mkt som helst idag. Men som Jess sagt (och mamma). Jag måste tänka med hjärnan och inte med hjärtat! Paret som tar över katterna verkade iaf väldigt goa , riktiga kattmänniskor. De hade haft en katt innan som blev 19 år , som dog i somras. När kärringen (vänligt uttalat , vet inte vad jag ska kalla henne för hon var inte tillräckligt gammal för att bli kallad tant) klappade på katterna så sa hon: "Jaa , ska ni bli mina nya sängkompisar" på bebisspårk och det gjorde mig glad : ) Ska ringa dem på fredag så får vi väl bestämma dag. Sedan ska vi ha telefonkontakt för att höra hur det går och jag gjorde klart och tydligt för dem att OM det inte skulle fungera så är det mig dem ska höra av sig till , då ska katterna tillbaka till mig och sedan löser jag situationen. Och det godtog de! Åååååh vad jag hoppas att detta blir bra och kommer kännas bra nu..

Så är läget , om ingenting förändras å jag flippar totalt å ångrar mig..


Kommentarer
Postat av: jess

good girl! de e säkert de bästa! de va ju rätt länge sen du sa första gången att du funderade på att göra dig av me dom, men förstår till tusen att de e skitjobbigt! ja hade oxå såna funderingar när emil va allergisk i början(tur att de försvann), å fan vilken ångest, men ja tror du gör rätt och dom kommer säkert få de jättebra! va sägs om att kalla henne kvinnan?;) puss

2009-11-12 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0