Nära vänner och vänner..

Idag har det varit en bautatråkig dag , vaknade vid 3 inatt av att jag hade svinont i huvudet igen och har det  fortfarande = jag har ingen lust med ngt , bädda ner mig typ! Samtidigt så är jag så sjukt rastlös av att inte ha gjort ngt senaste dagarna att jag skulle kunna explodera! Har tjatat på R hela dagen om att jag vill göra ngt men idag är vi tydligen riktigt fantasilösa båda två och har inte kommit på nåt ännu. Laga mat måste vi iaf göra snart och då kommer nästa problem , vad ska vi äta? J*vlar vad jag är negativ idag..

Tvättat har vi gjort idag iaf, ngt vettigt men fan inte kul :P Önskar jag fick tillbaka lite av mitt partysug då hade man kunnat gå ut ikväll alt imorgon å shaka asssset lite å dricka lite doooda drinkar ^^ eller kanske inte , Carro är inte hemma , Vonkan upptagen (fast nästa helg blir det nog att vina hos henne). Emelie är gravid , Elin är mamma, Camilla vet jag inte. Och där dog det ut , har inte lust att fråga någon annan. Jag kanske får ta å skaffa mig lite fler vänner? Jaa , det skulle nog vara en mycket bra idé. Fast när man tänker efter så har man eg fler vänner än man tror , det är bara det att jag är lite för feg för att höra av mig till vissa. De jag räknade upp ovan är liksom de där nära vännerna! Sen har jag en massa andra goa tjejer som jag ser som vänner , bara inte lika nära som de andra. Men skulle man börja umgås mer osv så skulle de säkert också tillhöra den lilla skaran "nära vänner". Nu tänker jag typ på , Maria , Fia , Sara , Hanna W, Alicia , Candra, Lina å varför inte Blondii å Spettan : ) jag ska nog sluta vara så feg av mig..


Kommentarer
Postat av: jess

och jag!:D

2009-11-06 @ 18:40:40
Postat av: ditt M

haha din lilla supertönt :) jag vet att jag är skitkass på att höra av mig till mina vänner, men det får du inte missuppfatta som att jag inte tycker om dig sjukt mycket som människa och värdesätter dig som vän. Och jag skulle bli skitglad om du ringde mig och fråga om vi skulle hänga, gå ut och gå, ta en fika, springa ärenden :P Bara så du vet det :) Melikeyou

2009-11-06 @ 20:26:16
Postat av: C*

Nej fy fan! Haha, hoppas inte du tjatar lika mycket som Jocke gör =p För jag skulle kunna sätta hans huvve på en påle ibland "vad ska vi göra nu" "ska vi göra nåt idag" osv osv.. Om & om igen ^^

Att jag inte hör av mig beror helt enkelt på att jag inte har pengar på telefon sweetie!!

(och att jag jobbar alltid)



Kisses

2009-11-06 @ 20:47:01
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0