Min sötnos är bara så bäst <3

Idag har jag sovit länge igen , fått ytterligare ett samtal från en kvinna som är intresserad av katterna vilket har gjort mig väldigt kluven nu för hon verkade också så bra + att det nästan är gångavstånd till henne å vi får hälsa på om vi vill. Eg har jag bara lust å ångra mig , tabort annonsen och behålla mina fina killar ;( Och så har jag varit på stan med Carro & Vonkan. Sedan åkte jag hem en snabbis för att hämta träningskläder mm, åkte till Friskis för ett medelpass med caroflin - tråkigt pass tyckte jag! Och nu är jag hemma å har precis ätit lax , sallad och bulgur som min finaste älskling hade tillagat : )

Robban var så söt igår. Jag var extremt sugen på en coca cola och vi hade velat jättelänge om att gå till affären för Robban var också sugen på ngt. Tillslut stängde affären och det blev liksom försent om vi inte skulle ta oss ner till Sthlmsvägen men så sugen var jag inte på en cola. Robban går ut med vidar och jag tyckte att det tog längre tid än vanligt. När han tillslut kommer så har han varit på Mc donalds å köpt en varsin mjukglass med varm kolasås och en cola till mig , haha. Det tyckte jag var vääldigt sött av han : ) men det roligaste var att han hade gått i driverN eftersom han hade vidar med sig och vi binder aldrig honom utanför affärer osv. Fatta synen liksom , han hade dessutom stått där ett tag för att han inte ville gå där när det var bilar i kö xD

Fick äntligen mina betyg idag också , så nu har jag lämnat in dem. Så straxt börjar man väl byta blöjor å torka snoriga ungar runt näsan :S

Kommentarer
Postat av: mor.

ja han är bäst :) oftast!

2009-11-11 @ 09:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0