Lite spänd å pirrig!

Kom hem för en stund sen , vi tog en sväng förbi mammas jobb å hämta mitt cv mm som hon hade skrivit ut till mig. Sedan tog vi fikastopp hos Fam Sanders - kaffe , pepparkakor å julskum Mmmh ; ) synd att smågrabbarna redan sov bara men vi ska ev träffa dem ihelgen igen! Åh Sandra å lilla Eric också..

Just nu är det är det lugnt å skönt här hemma , hector ligger brevid Robban å sussar och Vidar ligger i ett annat hörn = då blir det lugnt :P Atlas strosar omkring å kikar lite. Hoppas de sover inatt så att jag kan sova!!

Börjar bli lite nervös inför morgondagen, jobba för första gången sen i augusti och ett helt nytt arbete. Men det ska nog gå bra , men lite pirrig å spänd är jag allt! Ni får en uppdatering om hur det gått tomorroow ;P

Nu ska jag kika lite på Paradise Hotell ( : sleep tight!

Kommentarer
Postat av: sandra

oh lycka till!

det går bra ska du se :)

2009-11-24 @ 00:00:51
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0