Life is a bitch..

Fan vad jag har babblat om bio nu i flera inlägg. Vi har varken sett New Moon eller Luftslottet som sprängdes än. Skulle efter en massa bök boka biljetter till New Moon ifredags efm,  men då var biljetterna självklart slut. Eller ja , det fanns typ 3 plater kvar som inte var brevid varandra! Då kör vi på Luftslottet som sprängdes då tänkte jag,  men det var precis samma där , slut! Så kommande vecka nu har jag gett mig tusan på att vi ska gå på bio! Ska boka biljetter imorgon och sedan finns det ingen återvändo : ) Först ut blir New Moon..

Nehe , nu ska jag tända lite ljus å börja förbereda maten. (Förbereda maten och klockan är snart åtta -hms). Men vad gör man inte för sin mor. Som dessutom är världens bästa mor och som förtjänar det bästa mer än allt just nu ♥ Vi ska iallafall äta kött, klyftpotatis och så ska hon göra kantarellstuvning till det!

Ha en trevlig kväll..

Jag kan inte låta bli att känna en viss besvikelse, är det såhär det ska bli nu?


Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: Haha tack :)

2009-11-29 @ 20:06:17
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: jess

du, new moon e sååå jävla bra! iaf om man gillar twilight! den e bättre än den första enligt mig iaf...se den!!! puss gums

2009-11-29 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0