Kan man bli mer frustrerad?

Jag blir så jäkla arrrghh , är den ena veterinären värre än den andra? Imåndags skulle vi först fått svar om obduktionen. Sedan blev den flyttad till dagen efter (tisdag) så igår vänta jag svar heeela dagen. Han hörde inte av sig så tillslut hörde jag av mig. Fick ett mess där det stod: "obd klar , skriver ut protokollet ikväll så kan ni hämta det imorgon efm" alltso idag! Först trodde vi skulle få svar över telefon men vi skulle dit å hämta papper. Fine , jag bad mamma åka förbi å hämta upp det och betala. Är han där när hon kommer dit? NEJ! Jag ringer , men han svarar ej. Efter en stund får jag ett mess där det står att han ligger hemma i akut migrän! OHH , jävligt kul att gå å vänta flera dagar och sen kan han inte ens ringa å säga att han är sjuk å inte befinner sig på kliniken. Min mamma åkte alltso dit i onödan. Imorgon SKA jag ha pappren , annars ska han få redovisa obd i telefon! Det är absolut inget fel på denna vet , jag blir bara så frustrerad över att få vänta och så tkr jag att det är lite dåligt att inte höra av sig när man sagt att man ska osv..

Hur många som helst har frågat mig på facebook nu: "Det var möjligtvis inte veterinär -bla bla bla - du kastrera katterna hos?" Kunde ingen ha varnat mig innan jag gick dit ; ( Egentligen så vet jag ju inte säkert att han gjort ngt fel , men efter allt jag fått höra om honom så tror man ju nästan det utan att eg veta säkert..

Har precis käkat lite , tacos stod på menyn å det var riktigt gott! Atlas kommer nog bli en tjockis snart , senaste dagarna har han fått gotta sig i sånt katt-kött ni vet å så tonfisk. Men det är han värd : ) vidar , blir galen av avundsjuka så han får smaka han också. Älskar mina små pluttar ♥

Och så vill jag bara avsluta med att säga att Jag Älskar Min Älskade Robban Mest Av Allt : )

Kommentarer
Postat av: jess

synd att vi inte snackade innan så kunde ja ha berättat va ja hört, men de håller inte att hålla på å älta, du visste ju inte, man kan inte tänka "om" hela tiden..."om ja gjort si istället för så", hade du vetat hade du aldrig gått dit, du har ju gjort allt i din välmening...du kunde inte veta! puss

2009-11-18 @ 22:26:19
Postat av: mor.

Det blir lätt elaka rykten om folk,som du vet har jag nästan alltid gått till honom utan några komplikationer, tycker inte man ska lyssna på allt skit innan man har svart på vitt! blir lätt en hel jävla höna av en fjäder! Älskar dig och det var jätte jobbit det som hände!Kul att Atlas äter o mår gott,han blir nog en tjockis!!

2009-11-19 @ 08:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0