Jag blir fan galen!

Har verkligen ingen blogglust eg , eller lust kanske jag har men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om för det enda jag känner för å skriva är en massa skit och elaka saker! Det tänker jag inte göra men jag har sån lust! Förstår inte hur en människa kan bli så förbannat kall å elak h e l t utan anledning?! Hur man kan utsätta en annan människa för psykisk terror för det är precis det jag tycker att detta är. Jälva idiot seriöst...

Jag hatar när andra mår dåligt , spec dem som står mig allra närmast. Jag mår lika dåligt själv. Du är värd så mycket mer än detta iaf och du är den starkaste och finaste människa jag känner, det kommer bli bra tillslut!

Frustration måste vara den jobbigaste känslan som finns..

Kommentarer
Postat av: mor.

tack min älskade unge, Jag har tre underbara barn som stöttar och hjälper mig,jag älskar er, samt världens bästa Robban.Allt fixar sig ju tillslut!

2009-11-30 @ 09:52:04
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0