Im happy duuude..

Halloo blöggen! Nu är det helg och det känns extra roligt nu när jag börjat jobba. Då känns liksom helgen mer speciell å värdefull. Jag är så glad över att ha börjat jobba så ni anar inte. Jag känner mig plötsligt normal å levande om man kan säga så. Jag känner mig mer värdefull på nåt sätt : ) Och lite stort huvud får jag nog allt av allt beröm jag får av dagispersonalen mohaha - men det tycker jag att man kan få ha! Hoppas på mkt jobb nu framöver å att jag hamnar på lika bra å trevliga ställen som denna vecka!

Har nyss storstädat här hemma, mamma + hennes hundar sov här inatt pga vissa omständigheter! Så vi var alltso 4 hundar , 2 katter , 1 orm och 3 människor i vår lilla 2:a igår och inatt xD åh hundarna skräpar ner som satan. Speciellt mammas stora luffs! Men nu doftar det rent å fräscht här hemma. Nu behöver jag bara tvätta!

Vet inte vad som händer ikväll, vi skulle eg ha sovit hos mamma men det blir inte så! Jag skulle vilja åka ut till rusta å köpa en svart trasmatta till hallen , får se om jag lyckas få med mig älskade R när han kommer hem för jag har ingen lust att åka själv! Och så skulle jag mer än gärna vilja gå på bio ikväll , antingen på New Moon eller Luftslottet som sprängdes! Vi får se vart mina tankar å planer leder..

Nu ska jag kasta ner marodör katten på golvet, han sitter förtillfället i en blomkruka!!

Kommentarer
Postat av: Candra

Me too vill se just dom filmerna faktiskt :D

2009-11-28 @ 20:53:46
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0