Hector , jobba - glader! : )

Halloj bloggen! Usch vilken jobbig natt det varit - tack vare vår käre vidar som inte kan koncentrera sig på annat än lillkatten. Han ska slicka den i öronen, leka , jaga osv hela tiden. Lillkatten som vi förresten valt att döpa till Hector (såg att ni undra) verkar dock tycka det är lite mysigt att busa med vidar , bara det inte blir för mkt å för mkt jagande för då spottar å fräser han lite! Gick å la oss mellan 23-23.30 igår men innan vidar gav upp å sov var klockan närmare 02 =| sedan sov Hector mellan mina ben på täcket , Vidar brevid honom och Atlas vid min huvudkudde och så självklart Robban brevid ; ) jag märker dock inget superintresse från Atlas sida, han går efter å kikar lite ibland osv men inte mkt mer. Vi får väl se hur det utvecklas / om det gör det. Annars får nog lilla Hector åka hemåt igen. Atlas är viktigast å jag gör allt för att han ska trivas å må bra : )

Vet ni vad? Jag ska jobba imorgon , hiho : ) jag är pirrig men glader! En förskola som ligger i Haga så det är ju nära å bra. Inte så många timmar dock , 10-14 men det kanske är skönt att börja så! Jag hoppas det kommer gå bra och kännas bra och att jag gör ett gott intryck! Det är ju väldigt viktigt , för om de gillar än blir man förhoppningsvis den dom vill ringa igen å det är ju skönt om man får vara på ett och samma ställe flera ggr!

nähe , nu ska jag käka ngt - lite sent för frukost dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0