Härliga dagar i Vilhelmina , som alltid!

Äntligen hemma , eller menar eg äntligen slut på bilåkandet. Fyf*n vad jobbigt det är att åka bil 10-12 timmar i sträck. Det värker ju i varenda kroppsdel tillslut. Men hemresan gick iaf lite fortare. Vi lyssnade på Bröderna Lejonhjärta på ljudbok , ganska mysigt när man väl lyckades leva sig in i det. Annars slogs vi mest om radiokanalerna mm (jag och min älskade bror förståss). Och så proppa vi i oss en massa onödigt vid var och varannan mack - hmm :P Hundarna skötte sig så superduperbra både dit och hem ♥

Det var som alltid en härlig vistelse i Vilhelmina hos min storebror med familj. Jag bara älskar att vara där. Man gör inte så mycket men det är bara så avkopplande att vara där , min fristad! : ) Man kopplar liksom bort allt som finns här hemma å mår bara bra. Inte för att det är hemskt här hemma men ah ni fattar. Att stycka en oxe och lite älg fick vi vara med om också. Det låter kanske hemskt , men så farligt var det inte. Sedan gjordes det en himla massa köttfärs mm , vi fick med oss lite hem : ) lägger upp lite bilder inom kort , tog dock inte så mkt denna gång men lite blev det väl..

Sitter utslagen i soffan efter en liten promenad med vidde som behövde sträcka på bena. Inväntar Ensam mamma söker och sedan blir det nästan att krypa ner i sängen. Ska upp 7 imorgonbitti å sedan befinna mig på Friskis kl 8. Sedan hem en sväng å sedan Friskis igen kl 12 för ett medelpass..

Hörs snart ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0