Frågor utan svar ,

Åh så var jag där igen , den onda värkande klumpen i halsen är tillbaka och jag önskar att jag aldrig lagt ut annonsen på katterna. Visst , det är jag som bestämmer å jag kan ändra mig precis hur jag vill änsålänge. Men när jag kommit såhär långt så börjar det endå kännas försent att vända om! Oh , det är ett jävla tjat på mig jag vet (typ döööda mig!) Men ni måste inte läsa och jag måste få beklaga mig! Är det liksom verkligen rätt att göra sig av med dem utan att känna att det verkligen känns helt rätt (?) Hela jag känner mig tom och som ett fett ?

Och nu har de härliga kvällsamtalen från dolt nummer börjat ringa Robban om kvällarna igen. Självklart utan att säga ett skit. Vad är det eg för fel på folk? Öppna din fula käft du som ringer ist å säg vad du vill? J-a nolla..

BLÄÄÄÄÄÄÄH på ångest och beslut man borde slippa ta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0