Första arbetsdagen gick..

wuhu första arbetsdagen inom vikariebanken avklarad, det gick bra trots min nervositet ; ) vi gjorde inte allt för mkt - var ute på gården å lekte , åt lunch , läste å sjöng lite typ. Jag jobba ju bara 4 timmar! Men de flesta av personalen var jättetrevliga å likaså barnen. Sen finns det ju de barn som testar alla gränser bara för att det kommer en ny "fröken" som dessutom inte ser ut som de andra fröknarna eftersom jag är ca 40 år yngre :P har inget mer jobb inbokat änsålänge men det ringer väl förhoppningsvis / antagligen in än imorgonbitti?! Får se vart man hamnar då , eller nästa gång (ifall det inte skulle bli ngt imorgon). Det är ju inte säkert att man blir inringd någonstans varje dag men om man ska titta på hur mycket carro jobbar så är det ju nästan varje dag! Aja, kännas bra att ha jobbat iallafall även om det inte direkt är drömyrket..

När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad , var jättefrusen efter att ha varit utomhus sista timmen. Sen kom Robban hem å då la vi oss på sängen , pratade lite å sedan slockna vi + hector å vidar å vaknade inte förrän halv 7 - skönt! Atlas låg på sin favvoplats i klädkammaren å sussa han också. Nu har jag städat lite , dammsugit å torkat golv medan Robban laga mat. Vi drog fram soffan för att dammsuga under den -OMG vad smutsigt det var under den , det hör inte till det vanliga att vi drar fram soffan för att dammsuga under den så det var verkligen på tiden :$ btw, jag är så sugen på att flytta! Jag vill, jag vill, jag vill!

nähe, nu ska jag invänta Andra Avenyn som är tisdagens höjdpunkt! Åh så ska jag gosa med alla mina grabbar dvs Robban , Vidar , Atlas å Hector! : ) Atlas å Hector verkar fatta mer o mer tycke för varann, jag hoppas de blir lika oskiljaktiga å tighta som Atlas å Akilles var ♥




Kommentarer
Postat av: Natalia

Gud så söta! :)

2009-11-27 @ 19:13:20
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0