Det var lite creepy faktiskt..

Efter att ha varit som ett vrak sen isöndags , bara legat här hemma med håret i en toffs mitt på skallen , inte orkat göra mig iordning eller ngt annat heller för den delen så börjar jag idag , äntligen känna mig bättre. Förutom huvudvärken som aldrig tycks försvinna - Jag ska kolla upp det! Jag känner mig iaf gladare nu. Svaret på Akilles död var nog vad som behövdes för att ens känna att jag kunde gå vidare, jag är lättad!

Vill ni veta ngt sjukt? Jag har varje kväll sedan Akilles försvann tyckt att jag hört honom sitta i köket å knapra sitt torrfoder. Han brukade alltid göra det när vi gick å la oss. Åh nu tycker jag att jag hört det varje kväll och det har inte varit Atlas eller Vidar för det har legat i sängen hos mig. Det är väl säkert bara av vana eller ngt , självklart inbillning. Jag har därför inte brytt mig så mkt om det eller sagt det till någon. Men så igår när vi lagt oss så säger Robban: "Älskling , sen Akilles försvann så tycker jag att jag hör honom sitta å äta i köket". Jag fick liiiite rysningar i kroppen och frågade om han skämtade? Det gjorde han inte! Så himla konstigt :S

Jag ska snart äta frukost , sen funderar jag på en långpromenad med vidde - solen lyser ju? =] Och sen ikväll ska vi hem till Emelie & Isen å titta på Idol - det ska bli skönt och mysigt att göra nånting. Carro & Peter ska dit också. Ser fram emot sällskap å skratt med de bästa  ♥

TTYL : )


Kommentarer
Postat av: camilla

Tack:) jo det känns kul att ha skaffat blogg,och JAA,jag vet att jag behöver jobba på designen lite:P haha just nu fattar jag nada av hur man gör allt men det kommer ska du se;D

pussipuss

2009-11-20 @ 16:47:22
URL: http://shineing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0