Det gör ont i hjärtat : (

Halloj! Nu typ sitter jag ned för första gången idag. Jag sov länge , typ till halv 12. Sedan dess har jag städat, tvättat å haft mig. Tvättat mattor , täckena , kuddarna å såna där grövre saker. Så nu känns allt fräscht å luktar mycket gott. Har även varit hundvakt åt Lizzy en stund och som tidigare nämnts så löper hon ju. Vidar är helt j-a tokig när dom ses nu , det går knappt. Han kissar ner sig av lycka å juckar överallt :S så Lizzy blev inte allt för långvarig här , tyckte ju nästan synd om henne som fick stå ut med Vidar. När vi lämnat hem henne så uträttade vi ett litet ärende och sedan köpte vi med oss mat hem från Spicy Hot - mycket gott! Nu har jag precis duschat och badat vidar - väldigt välbehövligt. (Att bada vidar alltso).

Idag ringde en person på annonsen= katterna. En kvinna som ringde åt sina föräldrar som var pensionärer. De lät jätteseriösa och ett pensionärs-par boende på landet låter ju verkligen kanon. Men fy vad ont det gör i hjärtat ; ( har redan gråtit å haft mig,  ångrat mig 75 ggr. Men jag VET att det blir det bästa och att när det vl är över å jag får höra att de har det bra så kommer det kännas bra för mig/oss också. Men just nu känns det bara hemskt! De kommer iaf och ska titta på dem på onsdag kväll. Så vi får väl se vad de bestämmer sig för..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0