Det blev en hel del shopping

Oj oj oj vilken låång dag det varit. Vi åkte hemifrån 5.15 imorse och kom hem för ca en timme sedan. Så nu är vi sjukt trötta och Robban är sjuk också =/ min lilla plutt , feber å dyngförkyld så ska snart pyssla om honom innan han somnar. Min trötthet verkar ha gått över lite till pigghet dock , får se om jag lyckas somna.

Ullared då , vi handlade en massa roligt. Inte bara kläder utan saker till hemmet också. Underlakan , ljus , smink , sminkborttagning , ansiktsmasker , kläder , underkläder , trillingtång , nya uggs (svarta denna gång) , almanacka till mig å mamma , den började dock inte förrän i januari men de var mkt fina , ett fotoalbum med svarta sidor ni vet , ska skriva ut kort å göra en "Mli & Robban bok" : ) jaa vad mer , man minns ju knappt (?) lite småpill som schampoo , inpackning , bomull , topps osv. Önskar jag hade hittat mer tröjor men det får bli en annan gång! Vi brände en jäkla massa pengar iaf hää. På bussen var vi ca 40 st och tillsammans hade vi alla handlat för 120
tusen nånting - gaanska mkt : )

Jag är för seg för att skriva nu , men vi hörs imorgon. Sleep tight !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh, jag älskar Ullared! Vi va där i söndags en snabbis bara dock, sjukt mycket folk ;). Såg du dokusåpan om Ullared igår? Oh my fucking lord säger jag bara.

2009-11-03 @ 22:57:19
URL: http://hastfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0