Chocktillstånd (?)

Sitter här i lite halvt chocktillstånd. Ännu en av mina vänner ska ha barn , en av dem jag trodde skulle dröja läääänge men fybubblan vad roligt ändå : ) och guud vad jag saknar att umgås med denna tjej! Nu får vi sluta messa å säga att vi ska ses och verkligen ta tag i det och ses! ♥ På tal om barn , snart är man den enda barnlösa utav oss alla känns det som , inte för att det gör ngt alltso. Jag får en väldans många att vända mig till för hjälp , tips å stöd mm när vår tid är kommen , en tid jag verkligen längtar till även fast jag inte vill det nu! Jag har ju redan flera sötsaker att gosa med thank´s to my friends och fler är det på G : )

Jahopp , vad händer idag? Don´t know yet. Sitter å småtittar på ngn film på 3:an. En väldigt gammal film med älskade Patrik Swayze. Men nu ska jag nog ta å fixa till mig lite..

Ser fram emot nästa lördag massssoooor , vin + mat + trevligt sällskap at vonkans place xD






Kommentarer
Postat av: Candra

Jag o Veronica är väldigt barnlösa med ;)

2009-11-08 @ 18:05:58
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Jen

Någon man vet vem det är? :)

2009-11-09 @ 13:12:40
Postat av: Emelie

Jen? Nee tror inte du vet..

2009-11-09 @ 17:55:17
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: Jen

Ja Jenny :)

2009-11-09 @ 20:51:44
Postat av: Carro

Jag e barnlös o ska va de läääääääääääääänge till:) Kiss

2009-11-09 @ 21:25:04
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-09 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0