Chaa chaa ^^,

Chaa chaa bloggen (haha fjortisvarning på den!) men jag tyckte det var lite roligt för just så skriver ju de stora fjortisbloggarna! M o h a h a. . .

Ikväll satsar vi på en slapp hemmakväll , vi blev bjudna hem till Fam Fredriksson på mat osv men vi känner oss lite tråkiga så vi tackade för inbjudan men beslöt oss för att stanna hemma. Vi har hyrt 2 filmer - Snuten i varuhuset och Obsessed (med beyonce). Jag hoppas de är braiga! Annars har vi inte gjort mycket idag, Becca & Phoenix kom hit å fika en sväng. Annars har jag mest segat framför The Hills som gått all day long typ :P

Nehe , om jag skulle orka lägga in lite kort från vinkvällen hemma hos vonkan : ) får se hur segt det går med vårt skitinternet! Men jag gör det i ett nytt inlägg så look for it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0