Byta blöja?

Nu är jag hemma , arbetsdag nr 2 avklarad å det har varit en rolig dag : ) Jag var på en småbarns avdelning så barnen var mellan 1 och 3 år - mysigt med såna småpluttar! Blöjbyten blev det. En annan personal erbjöd sig att ta blöjbytena fast det eg var jag som skulle göra det men då sa jag att det var lika bra att jag körde på så att jag blir van :b det tyckte hon var jättebra gjort av mig sa hon senare, härligt att höra - då blir man liksom lite varmare i kläderna för det är jobbigt att vara ny hela tiden. Eftersom man hoppar runt bland olika dagis så känner man sig ju alltid "ny" på ngt sätt! Men imorgon får jag vara på samma ställe iaf : ) och barnen var duktiga å lät bli att bajsa idag haha ; ) det får jag väl vara med om imorgon istället :$

Hector är mer vild än tam ska ni veta , han hänger i gardinerna ligger i blomkrukorna å ja , jag vet inte vad! Nu när jag kom hem låg det blad över hela golven typ och en kruka på golvet - hmms! Men sjukt gosig är han! Åh de kommer så bra överens alla 3 (vidar , atlas o hector). Det är full fart på dem hela tiden. Ska lägga in lite kort sen!

Nu ska jag dra fram snabeldraken å ta ett varv , väntar på mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0