Boring sunday..

Idag har vi varit å hämtat hem en liten kompis till Atlas , en kattunge på 12 veckor. Svart å vit precis som Atlas (och Akilles). Han är väldigt ful-söt , men gosig! Vi har han på prov för att se vad Atlas tycker. Och skulle det visa sig vara en tabbe å inte till Atlas fördel så ska vi lämna tillbaka honom, det var en överenskommelse med hon som sålde katten redan från början! Så vi får se helt enkelt. Jag hoppas att Atlas kommer tycka om honom å se honom som ett stort sällskap! Just nu är han väldigt nyfiken men ändå inte såå intresserad! Vidar däremot verkar överlycklig! Vi får ge det ett par dagar...

Förövrigt så är det tråk-söndag igen - usch vad jag hatar söndagar! Och vädret ska vi ju inte tala om. Nu har jag aktiverat mig på vikariebanken , så på tisdag och framöver är jag tillgänglig för jobb bland norrköpings alla dagis. Blandade känslor måste jag säga, men jag hoppas jag kommer tycka det är kul å trivas när jag väl kommit igång?! Morgondagen bestämde jag mig för att vara hemma med djuren , för att se hur allt går..

Filmen Obsessed som vi såg igår var faktiskt bra , så den kan jag rekomendera. Nehepp, ska nog avsluta här. Talk to you later bitches ; )

Kommentarer
Postat av: jess

ååhhh så kul! va ska han få heta då?

2009-11-22 @ 22:56:58
Postat av: Leia ♥

Svårt att säga. Det är nog sättet du skriver på. Och utseendet har inte förändrats mycket av vad jag kommer ihåg. :D



Kul att hunden är mer glad än katten. Fast klart att katten måste hinna vänja sig vid tanken. (läste vad som hänt) Så har ni något namn till den lille? :D

2009-11-23 @ 12:30:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0