Blicka framåt eller nåt..

What a day , mina senaste dagar har bara varit så jäkla jobbiga. Mest psykiskt, det var länge sen jag grät så mycket som jag gjort dessa dagar. Jag känner mig bara så j-a low förtillfället. Har ingen lust med nånting , stänga in mig tills allt känns bra typ? Men det går över , I know. Nu ska jag försöka att bara blicka framåt och det gäller mycket saker i mitt. Åh glädjas åt allt det braiga jag har i mitt liv : )

Katterna har ju kastrerats idag , mina små pluttar. Det var ett jäkla jobb för mig att BÄRA dem i buren till veterinären. De väger inte lite om man säger så. Jag lyckades efter mycket slit komma fram iaf. De fick varsin spruta medan jag och veterinären höll i dem. Han sa precis innan han skulle ge dem sprutan: "Direkt när jag gett sprutan så kan du släppa så han kan skutta iväg". Sagt och gjort , men ingen av dem skuttade iväg. De bara satt där så snällt å rörde sig inte ens. Veterinären tyckte att jag hade otroligt snälla å fina katter : ) Lämnade dem vid halv 12 och hämtade dem vid 15. Allt hade gått bra. Men guu vad läskigt det var väl hemma sen , jag öppnade buren å lät dem gå ut när de själva ville. Efter några minuter gick de ut och stackars små krakar , de kunde ju inte gå - de bara vingla omkring , gick några steg sen ramla å se har de hållt på tills för en stund sen. Nu är de lite "klarare" i skallen men inte helt som vanligt + att de är dödströtta ♥

Har nyss tagit ett långt varmt skumbad , ska blåsa håret nu. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0