Är du lite trött älskling?

Sitter å tittar på Idol och har världens rå-damp. Robban fråga nyss: "Är du lite trött älskling?". Jag förstår att han frågade det eftersom jag sitter å garvar som en idiot åt mig själv när jag sjunger å fular mig som en dåre haha. Sedan kläckte jag en rolig kommentar som R missuppfattade först å sen spelade sur. Och då blev jag sur på riktigt för att han låtsades vara sur för en så töntig grej å nu försöker han göra mig glad genom att ta fram en marabou choklad kaka och säga: " Hur många rutor gör dig glad?" med ett fånigt flin på läpparna. Hela chokladkakan svarade jag surt innan jag brast ut i asgarv..

that´s the way it is :P

Kommentarer
Postat av: mor

knäppskallar.

2009-11-07 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0