vilken j*vla chock!

Oj vad min statistik sjunkit sen vi påbörjade flytten :b antagligen pga min dåliga uppdatering! Vi är iallafall på plats nu och den värsta röran är över. Bara hall åh badrum kvar som ska målas , badrummet känns dock inte liká brådskande som hallen. Är förtillfället hos mamma , ska till gamla lägenheten åh fixa det sista snart...

Ifredags skulle jag jobbat till 20 , men hade under hela dagen haft spränghuvudärk åh mått illa, det slutade med att jag fick rusa in på toan åh spy åh sen fortsatte det så, så det var bara att bege sig hemåt , åh där låg jag mitt i röran åh kräktes hela kvällen =| men nu är det bättre iaf...

Igår blev det att styra i lägenheten , sen på kvällen blev det grillning hos mamma. Carro kom åh grilla med oss också : ) jättekul att du är hemma igen stumpan! ♥ På kvällen/natten när vi lagt oss ringer min bror åh ber oss komma ner åh öppna , han lät full och som att ngt hade hänt. Jag åh Robban klädde på oss åh sprang ner , möter en rakad kille i porten och ska precis passera honom när han öppnar käften åh jag hör att det är min bror, Han hade ffs RAKAT av sig håret , min bror som alltid har haft längre hår än mig. Han har haft sitt långa hår sen han typ var 14 åh han fyller 28 nu. Han är "hårdrockare" men det´har inte synts mer än på håret då han klär sig "normalt" osv...Vi blev så jävla chockade åh kunde bara inte sluta skratta åt honom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0