Ow , det ska bli så härligt : )

Usch vad dålig jag är på att uppdatera nu för tiden , tiden åh orken finns inte riktigt. Men jag kan ju börja med åh säga att jag är ledig imorgon vilket innebär långhelg för mig och det ska bli grymt skönt med tanke på hur härligt väder det är sagt att vi ska få : ) så imorgon på dan är min plan att sola åh försöka få lite färg , jag är läskigt blek!

Min snygging åh vidde kom åh mötte mig efter jobbet förut åh så köpte vi med oss Spicy Hot hem , gottgott! Jag har dock i ca 3 dagar nu haft väldigt ont i magen och magmunnen (om ni vet vad det är?) åh det har blivit värst när jag käkat så det förstörde det goda med spicy hot lite faktiskt. Vet inte vad som orsakar denna smärta men jobbigt är det iaf...sitter just nu åh tittar lite halvt på oskyldigt dömd på 4:an , regnet smattrar mot rutan åh det känns extra mysigt att sitta i soffan åh bara mysa loss : ) ska straxt ta mig en dusch...

Helgens planer; festa , sola , mysa , njuuuta...

Robban mitt hjärtegull , jag älskar dig mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0