Perfekt helg..

Då var denna helg straxt slut , det har varit en riktigt bra helg faktiskt. Har gjort roliga saker åh fått mycket saker gjort. Igår så åkte jag åh carro till Ikea på morgonen , köote lite små saker som lampor , hatthylla , ljus , hyllor t badrummet mm. Väl hemma så satte jag åh Robban igång med allt som vi inte hunnit iveckan , bar ner en väldans massa saker till källarförrådet , borrade upp saker mm. Så nu börjar jag se ett slut på allt slit med flytt osv : ) Inflyttningsfest nästa! ; )

På kvällen så åkte vi till carro , där var även vonkan. Vi blev bjudna på jättegod mat åh sådär sen fortsatte vi vidare till Highlander där Sean åh hans band spela. Riktigt roligt , det är dock lite för litet det stället! Efter det bar det av mot hugo för mig carro åh robban med ett litet vätskestopp på dehli. Så här i efterhand så undrar jag vad folk eg tänkte om oss , eller om carro åh robban (haha) de bytte nämligen skor för att carro hade så ont i fötterna. Så ni kan ju tänka er , Robban trippandes i ett par ankelboots , åh carro i ett par skitstora sneakers...omg xD haha...sedan hamnade vi iaf på hugo , där träffade vi lite annat folk vi kände åh ja det blev en riktigt lyckad kväll : ) vaknade med en fruktansvärd huvudvärk imorse åh insåg att jag var nog fullare igår än jag trodde , jag kommer knappt ihåg ngt från hemfärden från hugo :s

Idag har vi bara slappat , legat i sängen åh bara myst : ) så himla skönt! För en gång skull känner jag mig avslappnad åh har inte en massa saker att tänka på eller som jag måste göra - känns underbart! Nu ska vi laga tacos åh fortsätta ha det mysigt ♥

f

Kommentarer
Postat av: Leia

Sååå jättesöt! =)

2009-05-19 @ 18:55:21
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0