schkåååål!

Aloha! : ) Idag har jag haft en underbar dag. Vaknade (av att carro ringde) gick upp åh duscha åh sådär. Sedan tog jag åh vidde en promenad till Halvars för att möta carro , hon provjobbade idag! Åh i väntan på henne så åt vi glass åh myste i solen. När hon slutat så promenerad vi ner mot stan för att carro skulle uträtta lite ärenden , sedan la vi oss i wasaparken åh njöt av det underbara vädret : ) fick ingen färg idag (-tror jag iaf) , det blev inte så länge så imorgon  vill jag lägga mig i solen åh steka såfort det bara går :b åh utan vidde , det blev lite jobbigt då det blir alldeles för varmt för honom..men det var mysigt iallafall. Väl hemma så hade min älskling kommit hem åh vi satte igång med käk - det blev grillning på balkongen på vår elgrill åh det var mycket gott hihi. . .

Vi skulle eg varit iväg nu ikväll till Rasse åh festat lite åh sådär men det blev självklart flyttat tills imorgon. Men då följer nog inte jag med , ska ut med caroflin åh slira istället : ) åh imorgon ska jag ändra min dryck lite åh köra på sprit åh burn , det är fia som fått mig sugen! Eg är jag "rädd" för att blanda sprit åh energidryck men alla gör det åh nångång kan väl inte skada (-mamma håller inte med mig nu , hon hatar skiten). Anyway . det är ju väldigt gott iaf :P

Jag vill hitta på nåt , är seg men får damp av att sitta inne när det är så härligt väder!


Kommentarer
Postat av: Helena

Söta ni är :))

2009-06-03 @ 05:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0