Keep ur mouth closed!

vilket underbart väder man vaknade upp till denna dag då =| jag trodde att det fina vädret var här för att stanna ett tag nu men icke. Jag känner mig iallafall väldigt utvilad åh pigg idag (eller just nu iaf). Igårkväll vid 7 tiden så la vi oss framför tv:n åh så råkade vi somna åh vaknade straxt efter 21 nångång - skit tänkte vi , nu går det inte att sova förrän sent inatt men vi somnade skapligt endå så jag har nog sovit rätt många timmar nu : )

Har nyss sminkat mig åh sådär , ska klä på mig åh knalla bort till mamms om en stund. Ut med hundar , lämna vidde åh sen till jobbet. Om detta väder håller i sig hela dan så lär det bli en sjukt seg dag på jobbet! Åh inget paraply har jag heller =/ måste köpa ett snarast om det ska fortsätta vara sånt här piss-väder!

Går runt med små funderingar i huvudet , hur skulle det ha blivit om det inte blev så (?) bla bla bla. Jag är så trött på att få höra vissa saker även om de inte betyder nånting längre , speciellt tråkigt var det att höra det från en viss person! Om man tänker lite längre än näsan räcker så kanske man kan förstå att det inte är läge att snacka om vissa saker i fel personers närvaro, i detta fall min närvaro - tycker jag , sen kanske jag är löjlig , jag vet inte?!

Aja , later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0