Jag slutar aldrig att förvånas...

Hellu! Tänkte bara slänga in en snabb uppdatering. Ska snart till mamma åh lämna Vidde åh så gå ut med hennes hundar en sväng , sen ner t stan åh köpa ny foundation åh sen jobba! Vädret ser inte så roligt ut förtillfället men det ska ju tydligen bli bättre till kvällen , vilket känns segt när man jobbar som jag gör. För går man åh segar halva dan är det sjukt jobbigt om det blir fint på kvällen åh det börjar komma en massa folk då , men men...

Jättesugen på att följa med Carro , Ida åh Patti ikväll åh festa lite men det blir sånt krångel när jag jobbar så sent åh så kommer jag behöva ta taxi hem inatt vilket min plånbok verkligen inte behöver just nu! Så jag skippar nog kvällens bravader åh satsar på lördag : )

hejrå

Kommentarer
Postat av: Candra

Heej.

Min blogg har försvunnit =(

Så nu finns jag på den här istället, men jag ska tvinga dom o ta tillbaka min blogg !

Om det inte går så jaa, då vet du var jag !

2009-05-06 @ 20:24:45
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0