It's a crazy feeling..

lördag morgon , det var ju då jag skulle sova såå länge. Vaknade första gången vid 7 nångång av att Vidde ville ut. Gick ut åh med honom åh sedan la vi oss igen , vaknade ca 10:15 åh nu är jag uppe åh ska inte sova mer! Har nyss varit ute med Vidde igen åh nu sitter jag här åh chillar lite. Ska ut åh gå med mammas hundar en sväng om ett tag har jag lovat då hon jobbar...men vidde får nog stanna hemma med Robban då. Inte det lättaste att gå med 3 hundar när vidde är som ett ufo överallt :s

Igår efter jobbet gjrode jag inget spec , åkte till mamms åh hämta vidde. Robban var åh grillade med jobbet så jag följde med mamma åh anneli åh käka - sibylla , jättelyxigt - noot! Hatar eg sibylla men deras laxgrej funkar faktiskt : ) sedan åkte jag hem åh då kom Robban nästan direkt , så vi bara slappa åh kolla på en jättebra film på tv , John Q hette den. Den handla om en man vars son var tvungen att få ett nytt hjärta för att överleva men deras försäkringar mm täckte inte det åh allt skulle kosta ca 250 000 dollar vilket de inte heller hade , så i ren panik så tar han sjukhuset , läkare mm till gisslan för att få sin sons namn på donatorlistan...iaf väldigt bra tycker jag! : )

Idag blir det ev att åka ut till Robbans mamma åh dem , eller ja det blir så! Mysigt att vara på landet bland hästar , hundar , skog mm när det är så härligt väder. Jag hoppas på grillning också hihi...Det är iaf otroligt skönt med helg åh jag tänker njuta av varenda liten minut :b hoppas ni får en härlig dag...

It's a crazy feeling..


Kommentarer
Postat av: Ellen

TACK.. känns fortförande ofattbart men smälter det mer och mer och det ska bli så fantastiskt! Hoppas allt är bra med dig och eran nya lilla bebis ;-)

2009-05-16 @ 12:33:19
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0