I will always be ur babie..

Åh så var den besvärliga dagen i månaden här , den när man vaknar åh har dundermensvärk åh inte vill göra annat en stanna kvar under täcket åh hoppas på att smärtan avtar lite , om så bara för en stund! Men man får vackert bita ihop , knapra Ipren åh försöka att vara så trevlig som möjligt! Hoppas på att vi bara får trevliga kunder på jobbet idag...

Har nyss gjort mig iordning lite , smörjt in bena med brun utan sol - vi får väl se vad resultatet blir , förmodligen fläckigt :s men jag tänkte ge det ett försök iaf , det är bara "brunutansollukten" jag knappt står ut med...åh så har jag sminkat mig. Igår när jag kom hem så hade robban fixat med speglar mm till mig i klädkammaren satt upp spotlighten osv , så nu har jag bra sminkbelysing mm ; ) thank's hun! Han hade även tänt en massa ljus åh gjort mysigt så det var jättehärligt att komma hem. Han är världens finaste åh jag älskar honom mest av allt - alltid vi ♥

ska snart bege mig till mamms åh lämna vidde , sen jobba. Vidde ska btw vaccineras imorgon , jag gissar på att han kommer skrika som en stucken gris när han får sprutan...hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0