Glass-skopnings-tävlingen-fortsätter!

Helluuw! Hemma efter en helt okey dag på jobbet. Det har flytit på med folk i jämn ström , min chef hade nog hellre sett att det var mer folk men vi som står där åh slevar tycker det höll ett bra tempo idag ; ) det blev endel vägningar av kulorna idag också , som jag babbalt om tidigare så ska ju våra glass kulor ligga mellan 70-80 gram = 75 g är bäst! Men just nu verkar vi alla ha en förmåga att göra betydligt tyngre kulor än så. Härligt för kunderna mindre härligt för oss själva om man ska vara tävlingsinriktad ;P som sagt den som ligger bäst till efter sina 8 vägningar varje månad vinner 1000 kr. Sa jag förresten att jag vann tusenlappen förra månaden? xD Iaf , priset tog nog min första vägning denna månad på 91 g! Men det har jag visst jämnat ut nu så snittet är inte allt för dåligt iaf hihi....

Har nyss ätit en väldigt god macka med brieost , salami åh gurka på : ) har även hunnit med att dammsuga åh diska. Nu återstår duschen sen ska jag bara chilla galet ; )

btw , tack Nicke (maah boss) för den efterlängtade potatisskalaren , nu kan jag äntligen skala mina äpplen åh morötter ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0