ett himla morrande..

Idag har jag åh Vidde varit hos veterinären åh fått spruta , han skrek inte så farligt som jag hade tänkt mig däremot morrade han åh lät som ett litet åskmoln efteråt när veterinären klappade honom åh sa att han var duktig. Det vart nästan lite pinsamt , haha. Men vi har märkt det , han är en tuff liten jäkel åh morrar ofta när det inte passar honom så det gäller verkligen för oss att visa honom vem som eg bestämmer , jag har varit med om skräckexempel när det gäller små ettriga hundar åh det är inte roligare än en stor morrande hund! Så ja , han behöver verkligen veta sin plats...

Har nyss tagit ett varmt bad - underbart! Jag älskar att ha badkar. Jag gissar på att jag kommer älska det ännu mer på vintern ♥ förövrigt så känner jag mig väldigt trött idag , har gjort hela dan. Sovit lite halvdåligt inatt , kanske pga min brors nattliga samtal , han ringde runt 12 nångång åh lät hur chockad som helst över att jag sov :b brukar man inte sova vid den tiden när man jobbar (?)

Imorgon (och inte bara imorgon iofs) så har jag förbjudit mig själv att äta glass på jobbet! Med så lite att göra som vi haft nu i över en veckas tid är det svårt att låta bli glass mm. Ni kan ju tänka er , 34 olika glass smaker , alla strössel , toppingar , godis mm ni kan tänka er. Åh detta kan man blanda ihop lite av vad man vill - det är svårt att undvika! Men jag åh cicci har planerat att äta apelsin el ngn annan frukt ist , vi får väl se hur det går :b


Kommentarer
Postat av: Candra

Nej, ät inte frukt ;)Nya undersökningar visar att man blir fet av frukt =p

Haha..

Det är sant alltså, men det är sjukt ^^

2009-05-13 @ 21:52:50
URL: http://caandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0