Don't worry , be happy!

hm , vaknade för en liten stund sen åh tvingade mig upp ur sängen. Ivrig över att kolla kontot för att se hur mkt och om lönen hade kommit in (vi skulle ev få den redan idag) men nepp det hade den inte. Kände direkt när jag vakna ngn slags irritation i kroppen , har ingen aning om varför. Kan det bero på mina marodör katter som fört ett j*vla liv enda sen 5 el nåt imorse åh nu när jag väl är uppe är de hur lugna som helst åh ligger åh sover - morr!

Ska börja fixa till mig lite åh sedan äta frukost så kanske jag blir piggare åh gladare :b Robban tror att han smittat mig med sitt morgonhumör åh jag börjar nästan tro det jag med , åh jag som hatar hans morgonhumör ibland då kan jag ju ffs inte bli likadan hihi..

Jag har tänkt på en sak , eller jag & fia har pratat om det. Att det är så många som mår dåligt just nu , jag menar psykiskt nu. Alla har lite problem åh bekymmer här åh där som drar ner åh dämpar deras vanliga åh glada jag. Så tråkigt : ( nu när det är vår åh påväg att bli sommar , brukar det inte vara tvärtom då? Att livet brukar kännas lättare åh roligare. Eh jag vet inte...jag har ingenting att må dåligt över överhuvudtaget vad jag kan komma på , men jag känner mig också lite svajig humörsmässigt från dag till dag...men för min del går det nog över snart : ) åh det hoppas jag att det gör för alla andra också. Let's be happy people!


Kommentarer
Postat av: Carro

Mmm kunde du inte hitta en snyggare bild?? I look like hell:)

2009-05-20 @ 22:40:08
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Peter

haha ja dt var ingen bra bild ;) hahaha

2009-05-28 @ 12:32:09
URL: http://mmaandtraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0