Aj lav ju <3

Igår var det en riktig tråk dag , bättre på kvällen men ah. Jag åh Robban var inte helt överens om man säger så åh det är ju aldrig kul men idag är det en ny härlig dag åh vi pussas åh kramas som vanligt hihi. . .Aj lav ju pluttä ♥

Idag har vi varit ute åh gått lite i folkparken med vidde,  ätit glass som inte alls var god från Wallmans. Är det för att jag är van vid SIA glass åh Halvars olika smaker (?) Robban tyckte dock inte heller att det var så gott så hädanefter blir det bara halvars : ) myste lite i solen på en parkbänk gjorde vi också. Sedan knallade vi hemåt för att straxt bli hämtade av Stina åh Janne , åkte åh storhandlade och denna gång blev det verkligen s t o r h a n d l i n g eftersom vi inte gjorde det förra månaden. Åh missarna fick ny kattsand vilket var på tiden , de hade fått stå ut med sin gamla sand lite för länge för att vi inte kunnat ta oss till grizzly mm. Världens bästa kattsand har vi btw , det luktar verkligen aldrig kattlåda/piss/skit här hemma. Ever Clean multi crystal tror jag den heter , finns på Grizzly för 199:- och den är verkligen värd sitt pris! Idag fick vi en gratis också för att vi fyllt upp stämpelkortet : ) intressant för er som inte har katt - not! :P

Imorgon är det jobb igen , stängningsvecka denna vecka. Inte det roligaste jag vet men det ska nog gå bra. På tal om Halvars åh jobba så ska Carro börja på halvars , det ser jag fram emot jättemycket : )

Ha en mysig söndagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0