you only see what u wanna see...

Halloj igen c(= nu har R övningskört åh jag åh Stina (hans mor) stannade hemma åh fikade åh pratade om en massa roliga , tråkiga och pinsamma saker hehe. Hon är så söt hans mamma och enkel åh det är så skönt...Fick även se världens tuffaste ultraljudsbild på Robbans syster Sandras bebis som hon har i magen. Bilden var jätteklar och tydlig och barnet låg med ena handen i luften , man såg alla 5 fingrar och det såg precis ut som h*n vinkade - skit tufft xD

Nu är vi tillbaka hos mamms igen , håller på med mat - Seans recept blir det idag, bacontoppad kyckling eller nåt tror jag det heter , med ris iaf och det är hur gott som helst. Tar lite tid att göra bara men det är det värt..

Ikväll blir det också bara slappt , jag har blivit lite av en torrboll (eller vi kanske jag ska säga) men när jag talar utifrån mig själv nu så är jag inte alls sugen på att festa åh gå ut osv just nu , har inte varit på ett tag. Jag är inne i någon tråkperiod , eller inte tråkperiod men just nu föredrar jag mysiga hemmakvällar med min sötnos , chill hos nån kompis åh lite sånt. Men när värmen börjar komma åh vädret blir roligare så brukar det typ vända , då vill jag ut åh träffa folk åh bara glida :P Så man kan väl säga att jag typ gått i ide för ett tag mohaha...

ledsen att ingen bild på skorna osv kommit upp men min usbkabel är spårlöst försvunnen. Letade lite utan resultat förut =/ får kolla mer senare eller imorgon. Fattar bara inte vart den kan ha tagit vägen ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0