vissa tider kommer man alltid sakna !

Nu är jag hemma igen , lite halvfrusen åh illamående. Illamåendet beror troligtvis på att jag inte ätit ngn mat utan bara en chokladboll som stina bjöd på och en bit semeltårta som verro köpte för att bjuda hovslagaren på - vart tog nyttigheten vägen (?) + att jag lätt blir illamående av att åka bil jobbigt nog...Vi var iaf en sväng på Restad , fikade med Stina åh sådär , sen vidare till verros stall. Det blev ingen ridning , klockan drog iväg åh jag var inte så sugen. Men jag pysslade om Bullen iaf , borstade , skruvade i brådd , gjorde höpåsar osv - just like old times : ) Saknar det lite faktiskt...Åh Verro har nog den härligaste hovslagaren man kan ha , sådär härligt avslappnad och frispråkig - det gillar jag! : ) haha...

mötte min sötnos när jag klev ur bilen , han skulle precis till träningen : ) Han var så söt hihi...vill att han ska komma hem nu så att jag får pussas åh kramas lite , men det är lite mysigt att längta faktiskt..♥

Ska hoppa in i duschen nu , fixa till mig lite åh sen möta Robban efter hans träning , vi måste handla lite..

Puss så länge..

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja tacos är gott! :D

2009-03-16 @ 20:40:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0