Vi fastnade i hiss-j*veln!

Nyss hemkomna från en heldags shopping : ) först blev det Ikea , vi köpte nytt vardagsrumsbord åh en massa små prylar som i slutändan blir väldigt dyra ändå! Men det är ju bland det roligaste som finnas att gå på Ikea åh bara plocka saker! Så ja den blev en del , gardiner , vinglas osv. Sedan åkte vi mot Norrköping igen , besökte "nya" maxihuset åh käkade lite mat , handlade osv. Vi handlade en "valpbok" hihi..sedan åkte vi till djuraffären Grizzly åh vi köpte som en "resebur/korg" som kommer vara kanon när vår lilla plutt (vi har inte kommit på ngt namn) ska vara med Robban på jobbet : ) btw , kom med namnförslag om ni vill! : )

Väl hemma så tänkte vi att det var enklast att få upp alla grejer till lägenheten genom hissen. Jag tycker inte om att åka hiss eg men har åkt vår hiss endel ändå så why not tänkte jag! Vad händer (?) Jo hissjävulen stängs och sedan rör den sig inte , dörren låst , händer ingenting när man trycker på våning el nåt. Jag får panik åh börjar tjuta , ringer mamma som försöker lugna ner mig lite åh kolla efter numret man ska ringa. Sedan trycker jag på nödstopp åh då går hissen igång - phuuuu! Helt skakis klev jag ur hissen med en stor lättnad...

Ikväll blir det lite vin , räkor mm hemma hos mamms som vi btw hjälpte flytta hela kvällen igår! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0