I miss u hun <3

phuu har varit ute åh gått en sväng nu , idag gick jag endast i 40 min men jag kände att det räckte. Det gäller att inte gå på för hårt ibörjan har jag läst ^^ det finns stor risk att motivationen avtar då och det är nog just det problemet jag har! Åt precis frukost också , har lite huvudvärk så jag hoppas den försvinner nu när jag käkat lite...

Vaknade straxt efter 7 imorse och det var hur ljust som helst i rummet = SOL : ) jättemysigt men det var dessvärre väldigt kallt ute. Men det är ju underbart med lite annat än mörker åh mulet väder så jag är nöjd :P

Saknar min snygging lite extra idag känner jag ♥ hihi..

Skulle behöva städa lite idag , får se om jag orkar. Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag , får se när min plutt kommer hem : ) - laaaater..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0