You spin my head right round, right round




















min moster från norge är ju här åh hunden ovan har hon med sig , Alpha heter hon - hur fin som helst : ) hon ska iaf paras idag för 2:a gången åh moster vill att jag ska följa med , har inte bestämt mig än men jag har ju inte direkt ngt bättre för mig så why not egentligen...isf bär det av mot skänninge tror jag det var (?)

åh helt plötsligt står man mellan två jobb , eller ja sommarjobb båda två. Halvars åh Servera men jag har bestämt mig för Halvars då jag redan sagt att jag ska jobba om inget annat "heltid-deltids jobb" dyker upp innan så nu räknar väl han med mig då han gjort schema åh allt. Plus att jag föredrar att sälja glass åh bemöta människor mer än att stå på ett lager (- allready done that). Jag vill inte ha Serveras arbetstider åh lönen skiljde endast 2 kronor tror jag det var om man nu inte jobbar nätter åh sena kvällar såklart! Funderade även på om det vore smartare att välja Servera då man kanske har chans till att det blir mer än sommarjobb. Men kvinnan från S sa att om man jobbar 2 sommrar i rad så är det meriterande (fri stavning på den) åh med det antar jag att hon menade att då kanske man har chans till mer, efter det! Det sjuka är också att jag hört från bekanta att Servera sparkat en massa folk nyligen , men ändå tar det in folk nu (?)

Ringde precis till vår nya hyresvärd också åh skulle diskutera tapeter/färg mm åh det var inga problem att få sånt bara vi gjorde det själva , så det känns great! Vi hade blivit tokiga om vi inte fått det för då hade vi varit tvugna att betala allt själva då vi inte vill ha vrål gult i vardagsrummet , terracotta i hallen mm..längtar tills flyttlasset går : ) men jag kommer sakna detta hus åh denna lägenhet lite tror jag , jag har verkligen trivts åh R också...

nu ska jag käka lite frukost , ringa ett sista viktigt samtal , duscha åh spela lite Guitar Hero ^^ hihi...

Kommentarer
Postat av: sofia.

Hej! Jag har också fått jobb på Servera och hamnade i precis samma sits som du, fick välja mellan två. Men jag valde Servera. Det hänger dock ganska mycket på att jag får fortsätta i höst pga av att jag ska flytta nu. Tänkte om hon sa nått till dig om en ev fortsättning? Kram

2009-03-02 @ 19:04:39
Postat av: Emelie

sv till sofia(fanns ingen länk till dig så får väl se om du läser detta): Jag frågade om det fanns chans till fortsättning åh hon svarade att "visst gör det de i vissa fall , men hon trodde inte det detta år pga massa olika anledningar"... Kram

2009-03-02 @ 19:08:09
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0