- In the past

kom nyss in efter en långpromenad : ) var dyngvarm när jag kom in precis men nu har det övergått till att jag fryser så nu ska jag snart hoppa in i duschen åh bli varm åh fräsch :P det är så himla tråkigt väder , kan det inte bli torrt , ljust åh lite sol (?) det skulle pigga upp mig som bara den. Igår efm sken solen en liten stund innan det blev mörkt åh det var så mysigt : ) Jag älskar sol åh värme åh på tal om det så hoppas jag verkligen att vårt prat om resa blir av detta år : )

imorgon ska jag till arbetsförmedlingen igen - bläh! Det kommer förmodligen kännas lika nödvändigt som vanligt att gå dit. På efm ska jag åh R göra en grej , som jag inte tänker säga! På torsdag ska vi på massage åh det ska bli underbart <3 efter det hem till Becca åh dem på middag åh sedan hem till mamms (vi ska ju bo där tors-sön). Fredagens planer är oklara , antingen lite fest annars bara chilla hemma hos mamma med vovvsen : ) åh på förmiddagen nån gång ska jag träffa vånkan. Lördag ska vi ha myspys har vi bestämt åh mer planer än så har jag/vi inte än : ) vad har ni för planer ?

drömde dumma drömmar inatt igen : ( den kändes så verklig att jag knappt visste vad jag skulle tro när jag vaknade! Men tacka gud för att det bara var en dröm! Men jag antar att jag drömmer som jag gör för att jag är rädd att det ska hända och för att det är saker jag ofta tänker på osv. Jag måste och vill sluta tänka på det jag syftar på , men det är svårt åh jag försöker (utan framgång än så länge). Nångång blir jag stark nog åh ser det som förflutet åh inget annat...

Robban mitt hjärta
Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan :)

Det är olika beroende på hur lyxig du vill att din design ska se ut :)



men den billigaste ligger på 100 kr

sen dyraste med annonser ligger på 250 kr

men jag har lite rabbat idag, så om man beställer idag så får man för 199 kr



om du kollar mitt senaste inlägg så ser du massa olika designer jag gjort :) Så om du hittar nån du tycker är fin så kan ja se vad de för design nivå du är ute efter :) KRAM

2009-03-10 @ 13:47:13
URL: http://stylebyemelie.se
Postat av: Linda

Hej igen!



Tycker din mamma att Gi fungerar?





Men jag skulle nog vilja ha lite "tjejig" sida. Rosa med lite rummelurer=) vet du hur man fixar bild högst upp på sidan?



kramkram

2009-03-10 @ 14:50:54
URL: http://hjartebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0