Jag <3 dig älskling!

hemma efter att ha varit på arbetsförmedlingen , för första gången under min vistelse där så gick saker som jag ville åh hon jag hade mitt samtal med var riktigt trevlig. Jag slapp gå med i det där de ville eftersom jag har säsongsjobb som börjar snart åh då var det onödigt att gå med (vilket jag påpekade sist jag var där) men det krävdes tydligen ytterligare ett möte innan de förstod det! Hon tyckte att jag skulle överväga mina studieplaner allvarligt. Utifrån min tidigare skolinsats så tycker hon verkligen att jag ska plugga vidare - vi får se...

Jag lyckades inte somna förut (som jag skrev att jag skulle) , jag låg påklädd under täcket åh frös som en tok (?) så det gick verkligen inte att somna = jag är väldigt seg åh trött just nu! Vi ska iväg åh fixa en grej när Robban kommer hem , sen laga mat åh idag ska Robban (-och jag?) avancera åh baka piroger , vi får väl se hur det går :b iofs så är Robban grym på att laga mat så det går nog kanon : ) idag ska vi även boka stuga i sälen , skulle ha gjort det igår men det krångla åh saker skulle kollas upp mm så det blir idag istället! Fick ett erbjudande av Petra igår om kryssning nästa fre , tyvärr så är vi ju i sälen då (eller inte tyvärr men) annars hade det kanske gått att ordna - an other time! : )

Har nästan lite ont i bena idag efter allt gående :P gick ner till ams också men hem fick det bli spårvagn då vädret tar kol på mig åh för att jag som sagt är trött i bena ^^ nu ska jag chilla lite åh vänta på att min snygging kommer hem ♥

Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day :) MANY HUGS DELANIE

2009-03-12 @ 14:13:33
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0