Todays thought´s..

hello hello c(= putteproppmätt (som Robban brukar säga när han är fruktansvärt mätt haha) vilket jag är just nu. Jag tror jag åt lite för fort också , det är inte bra att vänta med att äta tills man är sådär vrålhungrig! Var nere hos mamma åh skulle kolla om hon hade champinjoner , det hade hon inte! Men jag kunde iaf inte låta bli att väga mig, jag hade tänkt vänta iaf en vecka med det men nyfikenheten tog över åh jag fick mig en glad överraskning redan hihi det var inte mkt men 1,5 kg och det är tredje dagen så det känns bra. Jag vet att det är vätska/vatten man tappar ibörjan också men ändå : ) så nu blev jag extra taggad till att fortsätta...

Vi var åh handla en sväng för en stund sen på Ö&B köpte disktrasor , fryspåsar åh sånt där tråkigt! Och nu gick Robban åh Martin precis åh skulle träna. Själv sitter jag åh kollar vovvisar på blocket : ) ska nog mysa ner mig under en filt åh kolla på tv , om det nu finns ngt att se. Åh så ska jag tända mitt fina ljus jag fick av min plutt som jag skrev om ifall ni minns? Ringa vånkan också men just nu går bara hennes förbaskade telefonsvarare på ^^

Robban köpte ngt buzzliknande spel idag fast till xboxet , så det ska nog testas under kvällen också : )

Puss åh Kram sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; :)

2009-03-25 @ 22:53:11
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0